tiistai 1. toukokuuta 2012

Trallalaa~

Moikka :--D



Tässä vielä elossa ollaan, vaikka ei tätä ponponponia enään kauaa ole ;) Enään ei oo kauaan kesään <3 Sillon saatta tulla enemmän söpöjä(or not -__-) kuvia! Ja uusia nukkesia saa luvan tulla xdd Joo ajattelin ostaa Nude Dal Tezcan ja hänelle ehd. Obitsu (koska Dalilla on vielä huonompi BODY ku Pullipilla, kääntyy 360 astetta ympäri ö_ö) ja perruuukki. Sitten aattelin ostaa joko Pullipin (en vielä tiedä minkä D;) taai Dal Marettin tai sitten uuden Nuden (dal tai pullip). Eli paljon Nudeja luvassa (tyhmää sanoo nude, nakuja.. xdd) Suunnitelma ei ole hyvä x''D

Ja mä oon nyt todennu, että tää Blogspotin uus versio on hyvä :--D Tosin ehk vähän jännempi, mutta kyllä siihen tottuu x'3 Ja kun joskus latailin kuvia olin hyvin tyytyväinen sen nopeuteen (or not, jos se olikin koneen ansiota, koska meil on ollu aina niin hidas kone D:), kuvat suunnilleen lensivät tekstiin C'; Joomitäs mie höpöttelen ^^' Ei teitä kinosta x''D

KESÄ
ei yhtään suurempaa saanu x''D

WUHUU!! Kesää!! :--D Kesässä parasta on loma, aurinko lämpö, (kaiketi) uudet nuket ja DESUCON!!!!!! Desuun ollaan menossa Onacchin kaa <''3 Ja toivottavsti tulee hauskaa :') Lolini pääsee taas kamalasta kaapista ulos (öö.. kohtelemmä mekkoa ihmisen arvosena? ö_ö). Ja tulee aika hauskaa varmaan kun päästään kamujen kaa Linnanmäelle. Yks meidän kahden tylleröiden kaveri TYLLERÖ (okei ei oo sen nimi tyllerö, mut nyt on.. ^^) ei halunnu mennä Ukkoon (vaikka on ihan sairaan ihana laite 83) niin nyt aivan väkisin se raahataan sinne B) (<<-- kyllä vaihdoin kirjaisinta/fonttia)

Hei! Allu-mummeli teki löydön c: Kuvia <3 Ehkä te jaksaisitte mielummin kattoo kuvia ku lukee mun ihkutuksia? :) Ehkäpä taidan päästää teidän piinasta, lukeekohan kukaan tätäkään?? ö__ö





*hyräilee tyytyväisenä* öwö
Arisuhan se, kukapa muukaan? Lueskelee hiljaa
itsekseen satukirjaa, hyräille itsekseen,
ei välitä muista lähellä olevista--
Arisu: "Hm? Ai terve Allu!"
Allu: "Äääh! M-Moi! Mitäs sä teet?"
Arisu: "Lueskelen kirjaa-"
Allu keskeyttää yrittämällä sanoa jotain,
mutta Arisu neiti jatkaakin." Itse asiassa
mä oon tänään lukenu jo Narnian (jossa siis on
832 sivua) ja tämänkin ihanaisen lopussa jo olen ;_;
Allu: ö__ö
Arisu: "Mut tietysti, mulla on vielä yks kirja jota en
oo ehtiny lukea ;__; SE TÄYTYY LUKEA!!"
(tässä näämme Arisun hiuksien kirouksen, ne ovat 2000 metriä pitkät)(or not)
*juoksee hakemaan kirjaa*
Arisu: "HUH! Tässä se on! Harri Potta ja kuoleman varjelukset!"
Allu: "Miten sä jaksat oikein lukea?"
ö__ö
<<--jos kiinnostaa maalaa alta
huomatkaa että minä en ole lukutoukka,
vaikka pidänkin kirjoja hyvinä, jotenkin into tai silmien
jaksavuus ei oikein kestä ;__; joten tein Arisusta nuken
joka tykkäisi kirjoista.. :-)

Arisu: "Kirjojen lukeminen ei vaadi erityisiä taitoja, että pääsisit
alusta loppuun. Kaipa sinä nyt ihan hyvin varmaan
kirjoja vaikka kasapäin lukea :)"

Siinä ne :) Arisu kirjoineen >.<
Tein muuten minun pienoiselle Noirilleni jonkinlaisen
coolin asustuksen ja ns. uuden vartalon.




"MÄ OON PIDEMPI!!! 8'''DDD"
Eiks ookki kaunis?? x'''DDD
Armin(arisun)  kädet, jalat, kengät ja mekko ^^ söpöö <3

;___; Siinä neiti ilman niitä kaikkea x''D

Söpis >ww<




Ja koska mulla on nyt hyvin tylsää, mie aattelin et teen noppee Arisun proffan ^^
käyks? Ei? :--D

Nimi: Arisu (ei sukunimeä)
Ikä: 15 v. mutta oikeasti 4 kk joten hän on pikkusisko x''3
Pitää: Kirjoista, klassisesta musiikista, Blairista,
auttamisesta ja kun muut ovat ystävällisiä.
Ei pidä: HEVIMETALLISTA, väkivallasta (jollei ole jokin fantastinen leffa, mutta ei pidä esim. terroristi iskuista ja ydinaseista..), lohikäärmeistä, ilkeistä ihmisistä.
Luonne: Arisu on hyvin kiltti tyttö joka osaa odottaa vuoroaan jonossa (esim.). Hän kuuntelee mielellään kun MINÄ soitan pienoa (tai yritän). Arisun mielestä luonto on maailman A ja Ö ja se on myöskin totta x''D Luonnosta puheenollen hän katselee luontoa mielellään edes sivusilmällä (kun hän on sisällä allun pahojen lukkojen takana, tuijottamassa kattoa >:|) . Ja Arisulle edes kärtyimmät toverit ovat tärkeimmät <3
Menneisyys: Arisu ja Blair ovat olleet samassa kaupassa kauan, ja koska heitä ei oltu koskaan ostettu he ehtivät tutustua jo todella hyviksi ystäviksi. Mutta surullisesti, kuitenkin Arisu ostettiin ja hänen oli pakko jättää Blair. D: Myöhemmin kun Arisu tutustui minuun hän tapasi myöskin yllättäen Blairinkin O__o (jos oikein muistan miten me vähän mietittiin jutun kulkua x''D)




Siinä vois olla kaikki :3

Se on sitte moro~~
-allu-
ps. sori huonot kuvanlaadut, en omista hyvää kuvanmuokkaus ohjelmaa,
mutta omistan (tai iskä xD) hyvän kameran (tosi hyvän :3).
pps. Sori jos oli kirjotusvirheitä niistä voi ilmotella(?) ei ole pakko,
mutta en jaksanut kattoa läpi.. :--D
ppps. moikka xdd


2 kommenttia:

  1. Voi toi meni noin kököks xdd koittakaa pärjäillä sen kanssa ;__; minä en

    -allu-

    VastaaPoista
  2. eikä menny -w- ettekä saa lopettaa blogii
    mutjoo sulla on kyl aikamoiset suunnitelmat :)
    Arisu on kyllä syötävän suloinen tyttö ^^
    Ja kyllä mun ja ixan blogissakaan ei sitten kommentoida ja lukijoit on myös vaan kaks, kun taas teillä on 14 lukijaa.(joo taas näitä mun jaaritteluja)

    Pauzzu
    http://www.sweetpullips.blogspot.com/

    VastaaPoista