maanantai 16. huhtikuuta 2012

Draamaa :(

Hei



Nyt olen onnellinen, että ei ole surullista asiaa blogista, mutta tosiaan. 100 vuotta
on nyt kun Titanic upposi. Ja ainakin minua sen on koskettanut
syvältä sydämmestä. Ei se mitenkään niin tärkeää ollut tämä postaus, mutta rakastamat
ja surulliset asiat jotka eivät edes mitenkään liity omaan itseen, silti on hyvin
omituista, kuinka se silti ottaa sydämmestä niin paljon ;'( Muistelkaamme
tapahtumia tänäpäivänä :--) 100 vuotta myöhemmin.


Ei muuta sen ihmeempää <3

-allu-

jostain revitty hienohko kuva B)

2 kommenttia:

  1. .....Ihana....Blogi sulla!
    (teillä) nwn

    Tsekatkaapas mun blogii:~
    http://dollrainbow.blogspot.com/
    Mulla On Romantic Alive+Bonita<3

    VastaaPoista
  2. Liity MUN BLOGHINLUKIJAKSI KUN LIITYIN SUN!! >:( !! Pliiss

    VastaaPoista