maanantai 21. marraskuuta 2011

Terveppä terve : )

Doddi : D Johan saatiin tää blogi tehtyä [kiitos Onacchin] Ja niin mie olen se toinen ihminen joka täällä bloggailee, että tiedoksi vain ja eiköhän sitten esittäydytä?
Miun nimi täällä on Allu. Tulee toisest nimest. Ja tottakai miekin olen hulluna pullippeihin, dalleihin, joihinkin blytheihin ja ääähh...! Lyhyesti KAIKKEIHIN MAHDOLLISIIN NUKKEIHIN JOTKA OSAAVAT TUHOTA MIELENI täysin ^^ Jopa jotkut kunnon creepy dollit kelpaa mainiosti ♥
Ja no en ole ehkä niin hullu kuin eräs. [vai olenkohan? Onacchi: " NO ET OLE!"]
Ja kun sivun nimikin on PONPONPON niin se kertookin jo aika paljon! Ponponpon on ihana biisi ja omaperäisin ja hauskin mitä tähän asti olen nähnyt! :----) Sitä ei vain yksinkertaisesti voi lopettaa yhden kuuntelun jälkeen [paitsi jos on tosi tylsä tyyppi -.-].
  Ja en ole ennen blogannut joten Onacchi! Jos tulee jotain virheitä kuvien latauksessa tai jotain niin... *kuiskaa* "Korjaa sit mun ylimääräiset virheet ^^' " Koska miehän olen maailman paras äikässä!


Lörpöttelyt sikseen nyt ja nokka kohti nukkeja!

 No minulla on oma makuni ja teillä omanne, mutta silti nämä kolme ihanaista ovat jo tiedossa, että tulvat meille päin sitten vuonna X kun tapahtuu maailman ihme ja saan rahaa. o___o





Ihana Pullip romantic alicen pitäisi tulla jouluna ^^



Ja ihuna pikkuinen Pullip Dita~
Tiedän, että aika monien mielestä Dita on todella tylsä
ja tosi outo, mutta minun mielestä se on kyllä
iso kullanmuru♥
This girl I hope you know ♥
She is...Dal Maretti [vautsi]
En malta odottaa, että kaikki kolme ihanaista
tytteliä on minun pikkuruisissa kätösissäni O___o

Ja nukke joka minulla on jo on Little pullip
Noir♥
Ihana kuin aina, tosin peruukki on jo ehtinyt mennä
päin pyttyä ^^'  Mutta jos ostatte
little pullipin teidän on kestettävä kaikki seuraukset!
*osoittaa jokaista sormella* Nimittäin
little pullippien vartalot ovat niin syvältä kuin
ikinä voi olla .__. Laitan kuvia
omasta Noir [nukkeinfo on kai sitten tulossa : D]kullastani kunhan saan ne ladattua...


Tässä kai tämä sitten?
-Allu-

1 kommentti:

  1. Voisikos sun mielestä littlelle ostaa 20 cm obbarin? :))


    T: Little

    VastaaPoista