lauantai 19. marraskuuta 2011

RANDOMIA HIH. + Onacchin ilkeää naureskelua.

Voihan kukkanen, tässä sitä nyt ollaan. :''DD PONPONPON on vihdoinkin pystyssä, kiitos minun MAHTAVUUTENI! Juu. Hihi. Moi.
Okei, jos selitän vähän tarkemmin. Minä, upea-mahtava-ihana [ahh, tihkun sarkasmia] Onacchi loin PONPONPONIN - aina sitten capsilla - ilman tuon toisen elukan apua (piilovattuilua? ei suinkaan ehei). Sain väsättyä ulkasta osan, paitsi sen suuren ja mahtavan headerin, jonka voisin tehdä heti saatuani hyvän kuvan. Hih. Tervetuloa vain tutustumaan meihin, emme vie kuin pikkurillin (ehkä harvoin koko käden).

Köhköh, meillä on nukkeblogi ilman, että meillä on lainkaan normaalikokoisia nukkeja (molemmilla Little Pullipit), mutta sepäs tuskin haittaa? ♥ Isommat tulee sitten jouluna... Joten saatte odotella vielä hetken, jos joku tänne nyt ylipäätänsä löysi. Seuraavassa postauksessa voisi olla vaikka jotain muutakin kuin minun tökeröä sokerihumalaisia höpötyksiä?

HUOM! Minä olen sitten se hullumpi osapuoli, puren kovaa. Ja nauran ilkeästi. Ja huudan ja kiljun. Olen sadistinen. Ja... no tervetuloa tutustumaan (houkuttelevaa, eikös? LITTLE TREE FRIENDS) :----)

Rakkaudella,
suosioonne sulkeutuva mahtava, ihana ja paras Onacchi. Joka ei kehu itseään tosissaan, vaan julkistaa huonoa huumoriaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti